Ja lever 😅

Hej!

All tid bara försvinner, kÀnns som dygnets timmar inte ens rÀcker till hÀlften av vad man tÀnkt göra.
Har varit rĂ€tt intensiva veckor sĂ„ har kĂ€nt mig rĂ€tt sliten. Stor omstĂ€llning för Ester att ha börjat skolan, ny miljö, nya fröknar, nya kompisar, nya rutiner, ja allt Ă€r nytt. Vilket har mĂ€rkts hemma, hon Ă€r helt slut mentalt. Och de gĂ„r ut över oss övriga 😅
Hon trivs jÀtte bra i skolan och Àr alltid glad nÀr man lÀmnar, men som sagt mycket nytt.

Speciellt mormarna hĂ€r hemma har varit mer eller mindre kaotiska. Nu mĂ„ste vi vara i tid till skolan, det ringer in kl 8.10 och dĂ„ mĂ„ste vi vara dĂ€r. SĂ„ bĂ„de jag och tjejerna försöker komma in i dessa nya morgonrutiner. Under hela vĂ„ren sĂ„ lĂ€mnade jag kl 9.00 pĂ„ förskolan, dĂ„ Ă„kte vi 8.55 hemifrĂ„n, nu mĂ„ste vi Ă„ka senast 7.45, och en timme kortare pĂ„ morgonen vÀÀÀÀldigt mycket..  Extra roligt nĂ€r de brĂ„kar, vĂ€grar klĂ€ pĂ„ sig, inte vĂ€l Ă€ta frukost osv.

Under tiden sen sist sÄ har vi varit hos Myran flera ggr, han med sista badet för sommaren, varit i Tveta och gÄtt deras MullespÄr, jag var i Flen över en helg pÄ ridkurs mm

SĂ„ lite blandade bilder sen sist...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har Ă€ven ÄNTLIGEN börjat springa igen, inte fort och inte lĂ„ngt men kör intervaller och ökar sakta bĂ„de fart och lĂ€ngd. 3 pass i veckan Ă€r mĂ„let och har nu pĂ„ tre veckor sprungit 9 pass đŸ’ȘđŸƒâ€â™€ïž
(null)

(null)

(null)

Men nu ska vi fĂ„ lite semester hela familjen. Imorgonbitti sĂ„ Ă„ker vi till Arlanda och tar flyget till Grekland âœˆïžđŸ‡ŹđŸ‡·â˜€ïž

Kram



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0