Onsdag

Hej!

Jag och Smolle hade en härlig helg i Örebro. Vädret var inte de bästa men man kan inte få allt.
På fredagen blev det ryggbiff för mig till middag.
(null)

Lördagen började med sovmorgon och god frukost. Sen tillbringade vi flera timmar runt på stan och kollade i affärer.
(null)

(null)

(null)

(null)

På söndags fm åkte vi hemåt igen. Tjejerna hade också haft det bra. Ester och mormor hade tagit tåget in till Stockholm och shoppat på lördagen och söndagen tillbringade de på Tomtits. Alma ville bara vara hemma så hon och morfar var hemma och lekte, tittade på film, spelade mm.

Em tillbringade vi ute med tjejerna.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En i stallet tog lite foton på hästarna. Tyckte det blev fina bilder på min prins.
(null)

(null)

(null)

Nu är jag hemma. Ester har med Lova hem och de leker för fullt. Sen ska vi åka till ridskolan för det är dax för ridlektion igen.
Alma är hemma hos grannen Freja.

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0