Höstrusk

Hej!

Så var oktober här och hösten har anlänt. I naturen är det sagolikt vackert med alla färger. Baksidan med hösten är såklart mörkret och regnet....

Dagarna har rullat på med jobb, dagis och skola.

Förra onsdagen hade Ester studiedag. Så jag var hemma med både henne och Alma. På fm kom mormor o morfar hit och jag och Ester åkte till Myran.
(null)

(null)

(null)

Sen på eftermiddagen var det ridskolestart för Ester på Södertälje Ridklubb. Hon fick ponnyn Buller.
(null)

På fredagen medans Ester var i skolan så hade jag och Alma en lugn fm. Sen åkte vi till mormor o morfar. Alma fick vara där medans jag hade tandläkartid. Sen åt vi lunch där innan det var dax att hämta Ester.

Väl hemma gick vi ut en sväng i skogen och tjejerna plockade nog årets sista blåbär.
(null)

(null)

På kvällen var jag iväg och jobbade. Pizzakväll med ett helt gäng ungdomar.
(null)

(null)

På lördagen kom Wilma hit på fm. Hon Smolle o Ester var sen och handlade medans jag och Alma var på simskolan. Alma var jätte duktig och efteråt ville hon ha en fläta i håret.
(null)

Väl hemma igen blev det lek för tjejerna och sen följde Ester med Wilma o Marko hem.

På söndagen var jag iväg på en arrangerad långritt, tror vi var 14st.
(null)

Veckan har sen rullat vidare och idag hade Ester ridning på ridskolan igen. Även denna gång så fick hon ponnyn Buller.
(null)

(null)

Jag har fortsatt med min löpning tre gånger i veckan. Men både nu ikväll och i måndags fick jag springa i regn och mörker 💦🌘
Men men..

På fredag ska jag iväg på kryssning med fem andra tjejer, bla Johanna o Carro. Ska bli super kul.

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0