Fredagsmys

Hej!

Jag och Alma sitter i soffan och har precis ätit lunch. Ester är i skolan och vi ska åka och hämta henne om en stund.

Dagarna har som vanligt passerat alldeles för snabbt.

Förra fredagen var jag och Alma på promenad när Ester var i skolan.
(null)

(null)

(null)


Sen var jag iväg på kryssning, så kul!
God mat, trevligt sällskap och dans natten lång.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I söndags så var jag och Ester till Myran. Var lite kyligt så Ester red barbacka.
(null)

(null)

I onsdags hade hon ridning på ridskolan igen och denna gång fick hon ponnyn Rioja.
(null)

(null)

(null)

Väl hemma när tjejerna var nattade så blev det ridning för mig i skogen. Tur man har pannlampa 😊
(null)

Senare idag så ska jag och Smolle till Örebro. Ska vara där till söndag. Tjejerna får hänga med mormor och morfar under tiden.

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0