Torsdag

Hej!

Vilken härlig värme vi har igen. Sommaren kommer närmare med stormsteg!

I lördags började omgång två på simskolan, en kortare kurs som håller på i 6 veckor. Både Ester o Alma går, men i olika grupper såklart.

Sen åkte jag och tjejerna till mitt jobb där jag hade ett skötarmöte. Sen skjutsade jag dem till sin farmor o farfar.

I söndags så åkte jag och Jenny och våra hundar till Flen på Rallylydnadstävling. Jenny o Svea klarade sitt tredje kvalificerad resultat och fick rosett och ny titel.
Jag o Myran var två poäng ifrån titeln, lite surt. Men men nån gång ska det väl turen vara på våran sida.
(null)

Väl hemma så hämtade jag Putte från stallet så han fick beta på våran gräsmatta.
(null)

Om två veckor så ska han iväg på bete så magen behöver vänjas lite.

I måndags o tisdags var Ester lite hängig så hon fick vara hemma o jag vabbade. 
Hon mådde mycket bättre på tisdagen så då åkte vi till Taxinge slott på em.
(null)

(null)

(null)

(null)

I onsdags var hon piggelin igen och tillbaka på dagis och vi åkte till Myran på em. Blev en härlig körtur. 
(null)

Min granne Marie och hennes man har skaffat en ny hund, en super söt Pinchervalp vid namn Douglas. Han tycker att Myran är lite läskig, men hon är så snäll och lugn mot honom. Så de blir nog snart kompisar 😊
(null)

Idag var det förskolans dag och på tjejernas dagis hade det årliga "valpruset". Hann stanna och titta innan jag åkte till jobbet.
(null)

(null)

(null)

(null)

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0