Onsdag

Hej!

I torsdags var det jobb o dagis som vanligt. Jag var sen på en "närverksträff" genom jobbet med temat "Är alla välkomna". Som handlade om bemötande av barn med olika funktionsnedsättningar. Kul och intressant och alltid bra och utbyta idéer.

I fredags började vi dagen med att vi alla fyra åkte och badade i badhuset. Sen blev det lunch på Max innan hemfärd.
Red sen ut i skogen med Putte och Myran, underbart väder. Avslutade sen kvällen med ett ridpass på jobbet på lektionshästen Garbo. Vi red på utebanan, tror de var första gången hästarna var där för säsongen, de var rejält pigga allihop 😊

I lördags var vi barnvakter åt Onni ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I söndags så åkte jag och tjejerna till Johanna på meandivisning. Som vanligt mkt fina kläder, en del var tyvärr slutsålt men tjejerna hittade snabbt favoriter.
Sen åkte de med Smolle till farmor o farfar. Jag blev kvar hemma, motionerade häst o hund och städade 😅

Måndag och tisdag bestod av jobb.

Idag slutade jag tidigt och jag och tjejerna åkte till Myran. Det fick bli en tur med vagnen, mysigt 😊

Imorgon ska jag få rida en av lektionshästarna för en jätte duktig dressyrtränare, mkt bra arbetsförmån 😊 Red ju en del på arbetstid på Hågelby också men väldigt skillnad på hästarna och att dessutom få rida för en välkänd och duktig dressyrtränare är ju super. 

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0