Lördag

Hej!

I fredags så var Marika och Onni hos oss då de sov över tor-fre. Vi åt frukost och sen kom Marikas kompis Elin förbi med hennes två döttrar Nellie och Elisa. Blev lek och bus och vi gick till stallet. 
Sen åkte vi och lunch allihop på Mångfaldens hus.
(null)

Efter de åkte alla hem till sig. Jag och tjejerna gick förbi Marie och hälsade på lilla Doglas.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När Smolle kom hem packade jag mig in i bilen och åkte till Västerås. Sov på hotell, tidigt på lördags morgonen hämtade jag upp min kusin Bella som kom med buss från Uppsala. Vi åkte sen och överraskade min kusin Henriks blivande fru Malin med en möhippa. Vi var totalt 10st. Vi började med frukost tillsammans.
(null)

(null)

Sen blev det skivinspelning.
(null)
(null)

(null)

Det fortsatte sen med lunch i en park och minigolf.
När vi satt och åt lunch så backade en bil ut från en utfart, precis då cyklade en äldre dam förbi på cykel. Hon blev då påkörd och flög rakt ner i asfalten. Jag och en annan från vårat sällskap som är sjuksköterska sprang fram tillsammans med flera andra från parken. Hon slog av en tand och blödde rejält från munnen, men klarade sig annars bra. Ambulans kom och hon undersöktes. Men de kunde sen skjutsa henne hem och hon vinkade glatt till oss. En av ambulansförarna fick cykla hennes cykel hem. Vi skrattade alla så tårarna sprutade 😂
(null)

Sen blev det som sagt minigolf och sen spa. Middagen intogs på en asiatisk resturang. Vi gick sen vidare till en uteservering. De andra gick sen till en nattklubb men då gick jag till mitt hotell och sov.

Söndagen startade med hotellfrukost.
(null)

Sen hem och förberede överraskningsfest för Smolle som fyllde 35år.
Som tur är fick jag hjälp av min mamma, svärmor och svägerska med fikat.
Lilla fika bordet...
(null)

(null)
 
Sen blev det smörgåstårta..
(null)

(null)

(null)

Måndag och tisdag var de dagis och jobb. I onsdags åkte vi och red Myran. Denna gång fick vi sällskap av Johanna, Emma och Henry.
(null)

(null)

Nu är vi på simskolan och Almas grupp är precis klar och snart är Esters grupp slut.

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0