Söndag

Hej!

Här var det visst inte uppdaterat på länge, halva juni har ju redan passerat 😱

Har hunnit med en hel del..

Bla var jag och hälsade på hos min fd chef Anna i Älvsjö. Hon har två små hundar men var även denna dag hundvakt åt en stor kille, nån blandras med Rottweller o schäfer, kan vara nåt mer också. Jätte snäll. Myran såg ut som en liten plutt.
(null)

Vi åt lunch tillsammans, pratade om ditt och datt och gick på promenad med hundarna.

För förra onsdagen var det super varmt, så när jag hämtat tjejerna på dagis så åkte vi till Strägnäs och åt Slagsta glass.
(null)

(null)

Lite lek i lekparken blev det såklart också.
(null)

(null)

På Sveriges nationaldag så åkte vi till Nykvarns folkespark där bla John Lundvik uppträdde. Det blev sockervadd, karusell mm.
(null)

(null)

(null)

Ester tog sen dagen efter årets första dopp.
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen åkte jag och Smolle till Västerås. Tjejerna och djuren fick stanna hemma och togs hand av farmor o farfar.
(null)

På fredags em/kvällen blev det lite shopping, åt middag på resturang mm.

På lördagen var det sen dax för bröllop mellan min kusin Henrik och han Malin. En helt fantastisk dag/kväll/natt och bröllopsparet var ljuvligt vackra.

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null) (null)

(null)

(null)

Vi åkte sen hem till tjejerna och djuren på söndagen.
Alla var trötta på söndagseftermiddagen 😊
(null)

(null)

Veckan rullade sen på. Vi var och red på Myran i onsdags.
(null)

(null)

På torsdagen red jag på en av ridskolans yngre hästar, Merry, för dressyrtränaren Helena Widell. Kul men jobbigt 😅
Tyckte Merry också som tog en tupplur efter passet.
(null)

Jag var med i en tävling där Agria djurförsäkringar delade ut två biljetter till fredags fm tävlingar på Stockholm stadion. Jag var en av fyra vinnare. Man skulle motivera varför det var viktigt för hästar att ridas ute i naturen. Jag tog med mig Marie och vi tog 7.30 tåget på fredagsmorgonen upp till stan. Mormor o morfar kom och var med tjejerna.

Jag och Marie fick se riktigt fina hästar, sen blev det även lite shopping.
(null)

(null)

(null)

Väl hemma så blev det bad med tjejerna och mormor.. eller ja bara tjejerna och Myran som badade 😊
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen blev det sen jobb för mig då jag hade sommaravslutning med skötarna. Pizza, lekar mm.
(null)

(null)

Igår började jag och Ester med en promenad med Myran. Sen var det simskola för båda två.
Ester plockade lite fina lupiner.
(null)

(null)

(null)


På em var det sen tjejernas farmors födelsedagskalas.
(null)

Idag så åkte jag och Ester till Putte på fm. Jag gick en promenad med honom och Ester cyklade med.

Sen kom tjejernas farmor o farfar, Marika o Onni och Marko och åt lunch tillsammans med oss. Efter dem hade åkt blev det bad för tjejerna i sjön.

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0