Lördag igen 😊

Hej!

I söndags sĂ„ Ă„kte vi allihop efter lunch till Hjorthagen i Mariefred.
Vi promenerade slingan runt, kollade pÄ hjortarna, fikade mm.
Sen gick vi och kikade pĂ„ Gripsholmsslott, avslutade sen med lek i lekparken. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

PĂ„ hemvĂ€gen köpte vi pizza 🍕😋

Jobb o dagis mÄn, tis och ons.
I onsdags sÄ var vi sÄklart hos Myran ocksÄ, vi tog en körtur.

I torsdags var jag och tjejerna lediga. Vi tog en cykeltur pÄ fm, sen kom mormor o morfar hit. De var med tjejerna över lunch medans jag var och trÀnade med Myran.
(null)

Sen Äkte jag och tjejerna till stallet, lastade Putte och körde honom till betet.
(null)

(null)

(null)

Lycklig hĂ€st ❀ Underbar utsikt över MĂ€laren har hav ocksĂ„, fast tror att han bryr sig mer om det goda grĂ€set.

PÄ kvÀllen Äkte vi allihop in till SödertÀlje och Är lunch pÄ Barolo, mumsigt.
(null)

(null)

KvÀllspromenaden blev tillsammans med Marie och lilla Douglas.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Han Ă€r ganska busig 😅

IgÄr var Smolle ledig tillsammans med oss. Han och Ester var och handlade pÄ fm. Jag och Alma, hÀlsade pÄ Putte, var ute och cyklade och bakade.

Efter lunch Äkte jag in till SödertÀlje och klippte mig.
(null)

KvÀllspromenad avslutades vid sjön.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag var jag och Myran pÄ tÀvling pÄ fm. TvÄ bra rundor men precis stolpe ut Àven denna gÄng... vi kÀmpar vidare!

Sen Ät jag lunch med tjejerna pÄ Max innan jag Äkte och jobbade. Hade hand om ett barnkalas. 6st glada tjejer fick sköta hÀstarna, rida och hoppa med kÀpphÀstar. Mkt uppskattat.

Tjejerna och jag hade sen tjegmys dÄ Smolle Àr hos sin kompis Max eller som Alma sÀger "vuxenkompis". Han sover kvar dÀr och kommer hem imorgon.
(null)

Kram



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0