Första semester veckan

Hej!

Så har första semesterveckan passerat. Förra lördagen så vinkade vi av tjejerna på stationen när de åkte tåg med mormor till Karlstad.
Där blev de hämtade av morfar och de åkte till Sanne.

Jag tog sen bilen och kom dit på söndagen.

Vi har cyklat, hälsar på min morbrors alpackor, umgåtts med släkt, varit på Trollvandring, varit i Rottneros park, glasscafe mm. En super härlig vecka. Här kommer lite blandade bilder från veckan.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags åkte vi hem igen, och nu har även Smolle semester.

Igår åkte vi och fikade på Tant Klavers café, och sen kollade vi på hennes teater.
(null)
Sen åkte jag och tjejerna och badade medans Smolle lagade middag.

Idag var det regnoväder.
Men det stoppade inte mig, Ester och Myran att ge oss ut i skogen.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är vi hemma hela veckan och sen drar vi till Finland 😊

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0