Vi lever 😊

Hej!

HĂ€r var de inte uppdaterat pĂ„ lÀÀÀnge.. vet inte vart dagarna eller tiden har tagit vĂ€gen?? Allt verkar försvinna i de grĂ„a och trista vĂ€dret, tror aldrig det har regnat sĂ„ mycket som denna höst, saknar solen!

Julen nĂ€rmar sig, bara fyra dagar kvar nu, helt galet. 

Alma har haft avslutning pÄ simskolan och gick igÄr "jullov" och Àr nu ledig till 8/1.
Ester har haft avslutning pÄ ridningen och har julavslutning i skolan idag. Sen Àr Àven hon ledig till 8/1.

SjÀlv jobbar jag 22/12 och 23/12. Sen Àr jag ledig till 2/1. SÄ lite julledigt blir det iaf.
Jag har fortsatt att springa 3 dagar i veckan, sakta men sÀkert sÄ ökas lÀngd och tempo. Just nu springer jag mellan ca 6-8km per gÄng. Varierar underlag, grusvÀg, skogsvÀg och asfalt. Och Àven backtrÀning och planmark.
Myran Àr min stÀndiga joggingkompis, hon sÀger inte nej Àven om regnet öser ner och de Àr kolsvart.
(null)

(null)

Alma och jag var ivÀg till Leos lekland. Mycket uppskattat.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har roat oss ute i skogen.
(null)

(null)

(null)

(null)

Snön har visat sig vid nĂ„gra tillfĂ€llen men försvunnit lika snabbt 😱
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alma hade luciauppvisning pÄ dagis.
(null)

PÄ jobbet hade vi julshow. Jag hade ansvar för luciatÄget. 15st hÀstar hade vi med.
(null)

(null)

Blivit tre julbord, ett med barnen och deras farmor o farfar, mormor o morfar och Wilma pĂ„ Gripsholms vĂ€rdshus. Och ett bara jag och Smolle tillsammans med Micke o Carro pĂ„ Mr French.
Sista var igĂ„r med jobbet, jullunch i cafeterian 😋

Har sökt en utbildning pĂ„ Strömsholm (via jobbet) till vĂ„ren. Fick besked i november att jag inte kom in. Men fick igĂ„r mail att jag kommit in! SĂ„ kul! Det Ă€r en distansutbildning men kommer vara dĂ€r tis-ons varannan vecka. Utbildningen börjar redan 7/1 och slutar sista april. Ska bli jĂ€tte roligt. Nu ska bara lite logistik fixas 😊

Lite övriga blandade bilder...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

God Jul!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0