Vecka 32, 31+1, 61 dagar kvar!

Hej hej!
 
Börjar verkligen känna mig stor och tung nu.. pust!
Det spänner en hel del i magen också, så de är riktigt skönt att stå i duschen och låta varmvattnet rinna över magen :) Och sen efteråt smörja in magen med body lotion, då känns de iaf bättre en stund :)
Sen har jag ett tryck neråt, vet inte om det beror på att hon har huvudet neråt eller om de är urinvägsinfektionen som spökar.
Men annars är det bara bra :) Snart nytt år, ett år som kommer förändra hela våra liv <3
 
Ska passa på att njuta de här sista dagarna av ledigheten, på onsdag är de dax för jobb igen..
Men först blir det nyårsfest hos vänner i Gnesta :)
 
Gott Nytt år!
Johanna
2012-12-30 @ 21:40:10
URL: http://www.mostwanted.blogg.se

Två månader kvar =) Vid den här tiden hade jag mycket ont och kunde inte längre jobba. Förstår inte hur du orkar med ridningen fortfarande, duktigt. Hoppas du förblir lika rörlig till slutet. Min mage började klia mycket på slutet, mycket irriterande.

Ha ett trevligt nyårsfirande!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0